.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعطیلی 70 درصدی واحدهای صنعتی و تولیدی در مازندران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران گفت: ارتباط صنعت، دانشگاه و مجلس باید به هم گره بخورد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، غلامرضا عشریه امشب در آیین گشایش دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی در محل شرکت پیشرانه، اظهار داشت: تا سال‌های گذشته واحدهای تولیدی و صنعتی به صورت سنتی اداره می‌شدند و امروز به برکت دانشگاه، پژوهش‌های فنی وارد واحدهای تولیدی شده است.

وی ادامه داد: در سال‌های 57 تا 68 کشور ما درگیر ناملایمات بود و اساتید ما از دهه 70 پژوهش را شروع کردند و امروز در راه خوبی قرار داریم و فکر ایرانی در ردیف برتر قرار دارد.

عشریه با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی مازندران با تمام ظرفیت‌ها درباره ارتباط صنعت و دانشگاه ورود پیدا می‌کند، افزود: ناپایداری تجارت ما در کشورهای منطقه به دلیل این است که دانش را کمتر در تجارت لحاظ کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز صنعت و تجارت به کمک مجلس نیاز دارد، تصریح کرد: تبصره 16 قانون بودجه سال 92 برای واحدهای تولیدی و صنعتی،کارساز نیست.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به تعطیل بودن حدود 70 درصدی واحدهای صنعتی و تولیدی در مازندران، اذعان داشت: ارتباط صنعت، دانشگاه و مجلس باید به هم گره بخورد.

* دانشگاه آموزه کاربردی ندارد

رئیس خانه صنعت و معدن مازندران در بخش دیگری از این مراسم، گفت: امروز دانشگاه آموزه کاربردی ندارد.

داریوش هندویی با بیان اینکه با ارائه چند مقاله مدرک دکترا دریافت می‌کنند، تصریح کرد: کسی باید در دانشگاه علمی کاربردی مسئولیت بگیرد که خاک کارگاه خورده باشد و مدرک‌گرا نباشد و به نتیجه فکر کند.

وی اضافه کرد: قرار بود خروجی دانشگاه علمی کاربردی خروجی قابل قبولی برای صنعت باشد؛ در غیراینصورت این همه دانشگاه صنعتی داشتیم و نیازی به تأسیس این دانشگاه نبود.

هندویی در پایان متذکر شد: دانشگاه علمی کاربردی توسط نیروهای آکادمیک مصادره شده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.